Asistență la aeroport
Categoria pasagerilor cu mobilitate redusă include orice persoană a cărei mobilitate este afectată din cauza unei incapacități (senzoriale sau locomotorii), a unei deficiențe fizice, a vârstei, a unei boli sau a altei cauze (persoane care utilizează un scaun cu rotile, persoane cu deficiențe de vedere, în vârstă, foarte înalte sau supraponderale).
Înainte de călătorie
În vederea călătoriei cu avionul, pentru a beneficia de servicii destinate pasagerilor cu mobilitate redusă, solicitați asistență specială din momentul rezervării biletului.
Persoana responsabila de îmbarcare va fi prevenita din timp asupra tipului de asistență necesară, iar dumneavoastră veți fi asistat de o persoană calificată.
Parcări publice
Parcările publice ale aeroportului dispun de locuri special destinate persoanelor cu mobilitate redusă.
În terminal
Pentru accesul la etaj al terminalului, pasagerii care se deplasează în cărucior au la dispoziție lift, prevăzut cu panou de comandă instalat la o înălțime adecvată.
În incinta aeroportului găsiți toalete special amenajate pentru a permite utilizarea acestora de către persoanele care se deplasează în cărucior.
Standarde de calitate privind Serviciul de Asistare a Pasagerilor PMR
Comisia Europeană – Drepturile Pasagerilor – Pasageri cu mobilitate redusă
„‼️ Important:
Certificatele Covid 19 pentru călătoriile în UE se pot descărca din portalul https://certificat-covid.gov.ro/login
Tranzitarea frontierelor este posibilă și fără existența acestor certificate, dar cu respectarea normelor naționale de carantină din fiecare stat.”
Completare Formular Plângere PMR
Prezentul formular poate fi utilizat pentru a trimite o plângere către R.A. Aeroportul Craiova şi/sau altui organism
competent, cu privire la încalcarea Regulamentului(CE) Nr. 1107/2006 privind drepturile persoanelor cu
dizabilități şi ale persoanelor cu mobilitate redusă care călătoresc pe calea aerului.